Veelgestelde vragen

Hoe boek ik een taxi?

Je kan via onze website bestellen en per bij voorkeur met iDEAL betalen, of in de taxi, contant, Pin of creditcard afrekenen bij de chauffeur.

Vervoer van kinderen zonder kinderstoeltjes in de taxi?

In Nederland zijn kinderstoeltjes in een taxi gedoogd. Kleintjes mogen op schoot of in de heupgordel. Wij hebben daarom geen kinderstoeltjes in onze wagens.

Hoe gaat het met halen vanuit Schiphol en andere luchthavens?

Wij houden uw vlucht via uw vluchtnummer in de gaten, wanneer u geland bent neemt onze chauffeur contact met u op om te pick-up plaats te bespreken. Dat zal in het algemeen vertrekhal zijn boven uw aankomsthal.

Hoe kan ik de taxi annuleren of de rit wijzigen?

U kunt de taxi kosteloos annuleren tot 12 uur voor vertrek, wijziging tot 1 uur voor aanvang rit.

Hoelang van te voren moet ik de taxi bestellen?

Online kunt u al 1 uur voor vertrek taxi reserveren. Telefonisch 15 min voor aanvang rit. Ons advies; hoe eerder hoe beter mochten er wijziging plaats vinden dan vinden wij dit niet erg.

Taxicentrale City Utrecht

Berliozstraat 6
3438 BJ Nieuwegein

Tel: 00313 070 012 90
E-mail: info@taxicentralecityutrecht.nl

KvK: 65574850
Btw: 177425490B03

Contactformulier

Bij feedback, klachten of Offertes gebruik onderstaande contact formulier. Gebruik dit onderstaand contactformulier om ons uw bericht te versturen. Velden met een * (sterretje) zijn verplicht.

    Meld het ons

    Heeft u wat te melden zoals feedback over onze taxiservice, een compliment of een klacht iets wat niet naar je zin is gegaan, laat het ons gerust even weten. Natuurlijk kan je ons altijd even bellen of mailen voor informatie. Heeft u nog vragen bel ons we staan u graag te woord.